Eating Hegarty’s Words

Koop je een boek, blijkt dat je de niet eetbare versie in huis hebt gehaald…

Sir John Hegarty naar aanleiding van zijn vorig boek:

Het is soms wat veel toegespitst op advertising, en feel free to disagree, dat is niet noodzakelijk iets slechts… Het is een wereld vol deadlines, druk om patronen te doorbreken en continu vechten tegen gewenning (en continue verlichting te innoveren). Op hetzelfde moment zijn er zoveel belangen, ethische en politieke overwegingen en angst van opdrachtgevers die nieuwe, creatieve, verrassende (of verassende) en vernieuwende ideeën beknotten. Hegarty gaat hier voor een stukje op in, met misschien wel als belangrijkste tip:

If you walk around cutting yourself off, you are eliminating influence. You are eliminating the possibility you are going to pick up stories, ideas, thoughts that are happening all around you. As a creative person, that’s all wrong. – Sir John Hegarty

Advertisements

About Toon Maillard

Social enthousiast inspired by creativity, learning , LEGO, co-creation, storytelling, design, innovation & talent

Posted on 16/06/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: