Positieve focus

Jij ziet toch overal de positieve kant van in he? – Collega Griet

Weer een van die ochtenden, 4:00 AM en klaarwakker. Zonder dat het in feite mijn bedoeling is. Sterker nog dinsdag is mijn vrije (lees: postgraduaat) dag.

Seems to be good for my writings on the blog though… Voor de rest? Voel ik het ondertussen al wel dat ik 5,5 uur wakker ben. Misschien iets om eens op door te gaan voor Eén idee per dag. Zeker gezien het ook die vroege ochtenden zich beginnen uiten in het misschien van een deadline (50 seconden te laat), waardoor mijn reeksje onderbroken is, maar ik nu gelukkig wel een backup-idee heb. Positieve focus 🙂 Later meer daarover.

About Toon Maillard

Social enthousiast inspired by creativity, learning , LEGO, co-creation, storytelling, design, innovation & talent

Posted on 20/05/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

